UWAŻNOŚĆ I OSTROŚĆ W SPOJRZENIU

PRZYGOTOWANIE I WDRAŻANIE Z DBAŁOŚCIĄ O KAŻDY SZCZEGÓŁ

SZPITALE, KLINIKI, PRZYCHODNIE I GABINETY
OD 19 LAT W MEDYCYNIE

DORADZTWO OPARTE NA WYNIKACH FINANSOWYCH
RENTOWNOŚĆ PLACÓWEK MEDYCZNYCH, DOBÓR PERSONELU

AUDYTY, DORADZTWO I WDROŻENIA
W GABINETACH I KLINIKACH

PRECYZJA, ELASTYCZNOŚĆ, SKUTECZNOŚĆ = POWODZENIE ORGANIZACJI

CZAS NA ZMIANĘ
SZYBKOŚĆ W OSIĄGANIU REZULTATÓW

MEDYCYNA, PRAWO, USŁUGI I PRODUKTY LUKSUSOWE

ORTODONCJA I STOMATOLOGIA
NIGDY WCZEŚNIEJ
NIE BYŁY TAK DOBRZE ZARZĄDZANE

Precyzja, elastyczność, skuteczność = POWODZENIE

ROZWIJAMY MEDYCYNĘ PRAWOLUBNIE
I SKUTECZNIE FINANSOWO

Lekarze, małe gabinety, centra medyczne, kliniki i szpitale

POLSKA TO MAŁE MIEJSCOWOŚCI I DUŻE AGLOMERACJE

JESTEŚMY WSZĘDZIE, GDZIE SĄ PACJENCI, GDZIE JESTEŚ TY

Szkolenia i coaching

Zarządzanie recepcją, dokumentacją biurową, przyjmowanie pacjentów, radzenie sobie w najtrudniejszych i najbardziej stresujących przypadkach, prowadzenie gabinetu od strony biznesowej oraz marketingowej – nic łatwiejszego, jeśli wie się, gdzie szukać właściwych porad. Dr Magdalena Szumska to trener z doświadczeniem dłuższym niż żywot wielu (źle zarządzanych) gabinetów, który wie, że dobrze działające przedsiębiorstwo to właściwi ludzi na właściwych miejscach. Nikt nie rodzi się dobrym szefem, sprawnym biznesmenem, czy profesjonalną recepcjonistką. Bezpośredni kontakt, rozmowa, wspólne studiowanie przypadków, zrozumienie złych i dobrych praktyk, odszukanie niewidocznych na pierwszy rzut oka błędów w komunikacji – to żywioł trenera, to jej żywioł.

Gabinet to też przedsiębiorstwo, w którym nie uniknie się działania praw ekonomii. Nawet najlepiej wykształcony w zakresie medycyny lekarz, chcący prowadzić własną firmę, musi się z nimi liczyć. Szef każdej firmy to największy atut, ale często również największa słabość. Firma działa na tyle, na ile starczy zarządzającemu wiedzy, umiejętności i rozeznania. Dr Magdalena Szumska to coach uzdrawiający firmy, te z lekkim bólem głowy, jak i te w stanie klinicznej niewydolności. Tylkoona wie, ile firm uratowała przed zniknięciem z rynku. Zmiana sposobu postrzegania siebie, swojego otoczenia, odszukanie swoich mocnych stron – który szef firmy tego nie potrzebuje?

Dr Magdalena Szumska zajmuje się coachingiem od 1999 roku, kiedy to jeszcze pojęcie coachingu dla wielu znaczyło niewiele. Coaching jest efektem synergicznym współpracy coacha z drugą osobą w takich obszarach, w których pojawiają się luki kompetencyjne. Podczas procesu coachingu, który jest kontaktem „1 na 1”, coach podkreśla dobre strony osoby coachowanej, jednocześnie niweluje wpływ niekorzystnych czynników na działania osoby doskonalonej. W efekcie powstaje dobrze wymodelowana sylwetka człowieka, bez efektu sztuczności. Osoba wyszkolona stosuje metody i techniki, których się nauczyła. Osoba coachowana mocniej realizuje siebie w swój indywidualny sposób, jest „wygładzona”, „poukładana” i „przekonana”. Wie, co jest w niej mocne, a czego unikać. Efekt? Nie widać, że taka osoba została poddana szkoleniu, tylko w jakiś „magiczny” sposób zmieniła się na wielką korzyść dla siebie. Ten „magiczny” sposób nazywany jest coachingiem.

 

Jak wykonuje się coaching?

W sposób rzetelny, racjonalny, systematyczny, na bezpiecznym terenie. Trwa poprzez kilka, kilkanaście spotkań, a w przypadku np. doradców handlowych – od jednego do trzech dni pracy. Co się wtedy dzieje? To zależy. Często oznacza to zmianę spojrzenia na rzeczywistość, podejście do klientów, praca przed lustrem nad mimiką, analizę zdarzeń zapisanych na dysku kamery cyfrowej, udzielanie informacji zwrotnej, o tym, co jest dobrze i o tym co i jak zmienić oraz naukę poprzez działanie. Wszystko, czego dotyczy coaching, dzieje się w sposób indywidualny, ZAPROJEKTOWANY dla Klienta – konkretnej osoby.

 

Coaching to proces przypominający pracę nad DIAMENTEM:

  • trzeba poszukać obszarów diamentonośnych;
  • umieć zauważyć nieoszlifowany diament;
  • ocenić rozmiar diamentu i potencjał – wartość diamentu;
  • oszlifować – precyzyjnie i bez pośpiechu, bez fałszywych ruchów;
  • wycenić i określić wartość;
  • oprawić;
  • delektować się wynikami takiej pracy.

extras
/next

       

 

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.