UWAŻNOŚĆ I OSTROŚĆ W SPOJRZENIU

PRZYGOTOWANIE I WDRAŻANIE Z DBAŁOŚCIĄ O KAŻDY SZCZEGÓŁ

SZPITALE, KLINIKI, PRZYCHODNIE I GABINETY
OD 19 LAT W MEDYCYNIE

DORADZTWO OPARTE NA WYNIKACH FINANSOWYCH
RENTOWNOŚĆ PLACÓWEK MEDYCZNYCH, DOBÓR PERSONELU

AUDYTY, DORADZTWO I WDROŻENIA
W GABINETACH I KLINIKACH

PRECYZJA, ELASTYCZNOŚĆ, SKUTECZNOŚĆ = POWODZENIE ORGANIZACJI

CZAS NA ZMIANĘ
SZYBKOŚĆ W OSIĄGANIU REZULTATÓW

MEDYCYNA, PRAWO, USŁUGI I PRODUKTY LUKSUSOWE

ORTODONCJA I STOMATOLOGIA
NIGDY WCZEŚNIEJ
NIE BYŁY TAK DOBRZE ZARZĄDZANE

Precyzja, elastyczność, skuteczność = POWODZENIE

ROZWIJAMY MEDYCYNĘ PRAWOLUBNIE
I SKUTECZNIE FINANSOWO

Lekarze, małe gabinety, centra medyczne, kliniki i szpitale

POLSKA TO MAŁE MIEJSCOWOŚCI I DUŻE AGLOMERACJE

JESTEŚMY WSZĘDZIE, GDZIE SĄ PACJENCI, GDZIE JESTEŚ TY

Artykuły i prace badawcze

  MedicalMaestro.pl
   
  • MedicalMaestro.pl
    „Trudny pacjent, czyli dziecko w wieku 2-6 lat. Efektywna nauka małego dziecka przez coaching na przykładzie dentystycznym” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „Zachowania pacjenta w gabinecie medycznym i stomatologicznym. Cechy pacjenta i efekty, które buduje pacjent jako klient” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „Jak zatrudniać ludzi? 10 porad dla zarządzających” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „Wskaźniki finansowe. Magia w zarządzaniu” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „The difficult patient. The chaperoned patient” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „Marketing a promocja” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „Zarządzanie pacjentami prywatnymi przed wejściem do gabinetu” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „Czy na pewno jest Ci potrzebny nowy pracownik?” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „Jak różnicować płace w medycynie? Wartościowanie pracy metodą UMEWAP-2000” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „The influential patient in Internet” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „HR – Human Resources a zarządzanie w medycynie” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „The difficult patient. The child patient” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „Samodzielna rekrutacja w gabinecie cz. II. Wdrożenie nowego pracownika” przeczytaj ->
     
  • MedicalMaestro.pl
    „Samodzielna rekrutacja w gabinecie cz. I” przeczytaj ->
   

 

 

Biuletyn Informacyjny Wielkopolskiej Izby Lekarskiej

 

 

  • Biuletyn Informacyjny Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, nr 6-7/2016, s. 24-25
    „Zarządzanie profesjonalne”

  • Biuletyn Informacyjny Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, nr 5/2016, s. 24-25
    „Trudny pacjent emocjonalny. Ocenianie czy zabijanie?”

  • Biuletyn Informacyjny Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, nr 4/2016, s. 24
    „Otwieranie praktyki lekarsko-dentystycznej. Przygotuj się mądrze”

  • Biuletyn Informacyjny Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, nr 3/2016, s. 20
    „Lekarz współpracuje z małym pacjentem. Zadaj pytanie – dostaniesz odpowiedź”

  • Biuletyn Informacyjny Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, nr 2/2016, s. 20
    „Zachowania pacjenta w gabinecie dentystycznym i medycznym. cechy pacjenta jako konsumenta”

  • Biuletyn Informacyjny Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, nr 12/2015/2016, s.20-21
    „Wskaźniki kosztochłonności”

  • Biuletyn Informacyjny Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, nr 11/2015, s. 20-21
    „Magia wskaźników w samodzielnym zarządzaniu gabinetem i przychodnią”

  • Biuletyn Informacyjny Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, nr 10/2015, s. 20-21
    „Granice marketingu w zarządzaniu podmiotem medycznym. Marketing a promocja”

  • Biuletyn Informacyjny Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, nr 8-9/2015, s. 20
    „Wyzwanie i sprostanie zarządzaniu gabinetem”

 

 

 

  

Forum Stomatologii Praktycznej

   
   
  • Forum Stomatologii Praktycznej, maj/czerwiec 2016, s. 80-83
    „Samodzielna rekrutacja w gabinecie cz. I”
     
  • Forum Stomatologii Praktycznej, styczeń/luty 2016, s. 78-79
    „Trudny pacjent – pacjent zestresowany”
   

 

  

Medical Maestro Magazine

   
   
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 16/2016, s. 2318
    „The difficult patient – arrogant patient”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 16/2016, s. 2316-2317
    „Trudny pacjent – pacjent arogancki”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 16/2016, s. 2228-2231
    „Metody bycia szefem i lekarzem, czyli... lubimy i stosujemy to, co lubimy”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 15/2016, s. 2080-2081
    „Otwieranie nowej praktyki lekarsko-dentystycznej. Przygotuj się dobrze, czyli mądrze”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 15/2016, s. 2170-2173
    „Siła komunikacji. Poradnik dla pacjentów i rodzin z młodszymi dziećmi”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 14/2016, s. 2014-2017
    „Trudny pacjent, czyli dziecko w wieku 2-6 lat. Efektywna nauka małego dziecka przez coaching na przykładzie dentystycznym” przeczytaj ->
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 13/2016, s. 1922
    „Jak tworzyć narzędzia komunikacji marketingowej?”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 13/2016, s. 1880-1882
    „Zachowania pacjenta w gabinecie medycznym i stomatologicznym. Cechy pacjenta i efekty, które buduje pacjent jako klient” przeczytaj ->
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 13/2016, s. 1820-1821
    „Problemy w firmach rodzinnych. Gabinety dentystyczne”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 12/2015, s. 1774
    „Złota recepcja przez telefon. 10 zasad prowadzenia rozmów telefonicznych”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 12/2015, s. 1740-1742
    „Trudny pacjent – pacjent wyedukowany”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 12/2015, s. 1638-1640
    „Zalety i przykłady praktyczne zarządzanie w medycynie w ujęciu komunikacji marketingowej z pacjentem”
     
  • Medical Maestro Magazine Vol. 11/2015, s./p. 1626
    „Jak zatrudniać ludzi? 10 porad dla zarządzających” przeczytaj ->
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 11/2015, s. 1488-1491
    „Wskaźniki finansowe. Magia w zarządzaniu” przeczytaj ->
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 10/2015, s. 1478
    „Jak pozyskać wiernych pacjentów”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 10/2015, s./p. 1424-1426
    „The difficult patient. The chaperoned patient” przeczytaj ->
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 10/2015, s./p. 1333-1480
    „Marketing a promocja” przeczytaj ->
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 9/2015, s. 1271-1273
    „Trudny pacjent emocjonalny. Ocenianie czy zabijanie?”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 8/2015, s. 1064-1065
    „Zarządzanie przez coaching w polskich szpitalach. Metoda pozafinansowa”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 7/2015, s. 1034
    „Reklamacje w medycynie cz. I”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 7/2015, s./p. 889-1036
    „Zarządzanie pacjentami prywatnymi przed wejściem do gabinetu” przeczytaj ->
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 6/2014, s. 831-832
    „The difficult patient. The stressed patient”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 6/2014, s. 828-830
    „Trudny pacjent. Pacjent zestresowany”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 6/2014, s./p. 741-888
    „Czy na pewno jest Ci potrzebny nowy pracownik?” przeczytaj ->
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 5/2014, s. 683-684
    „The difficult patient. The pregnant patient”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 5/2014,  s. 680-682
    „Trudny pacjent. Pacjent. Kobieta w ciąży u specjalisty”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 5/2014, s./p. 593-740
    „Jak różnicować płace w medycynie? Wartościowanie pracy metodą UMEWAP-2000” przeczytaj ->
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 4/2014, s. 539-540
    „The difficult patient. The unpunctual patient”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 4/2014, s. 536-538
    „Trudny pacjent. Pacjent spóźniający się”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 4/2014, s. 452-455
    „Human Resources, czyli kapitał ludzki (KL)”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 3/2014, s./p. 297-444
    „The influential patient in Internet” przeczytaj ->
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 3/2014, s. 384- 386
    „Trudny lekarz – trudny pacjent. Pacjent opiniotwórczy w Internecie”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 3/2014,  s. 302-303
    „HR – Human Resources a zarządzanie w medycynie”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 2/2014, s. 239-241
    „The difficult patient. The child patient”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 2/2014, s. 239-241
    „Trudny lekarz – trudny pacjent. Pacjent dziecko”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 2/2014, s./p. 149-296
    „Samodzielna rekrutacja w gabinecie cz. II. Wdrożenie nowego pracownika” przeczytaj ->
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol.1/2014, s. 86-89
    „The difficult patient. The cost patient”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 1/2014, s. 82-85
    „Trudny lekarz – trudny pacjent. Pacjent kosztowy”
     
  • Medical Maestro Magazine, Vol. 1/2014, s./p. 1-148
    „Samodzielna rekrutacja w gabinecie cz. I” przeczytaj ->
   

  

  

Magazyn Stomatologiczny

 

     

  • Magazyn Stomatologiczny, nr 2 (214), luty 2010
    "Walka ze strachem i uprzedzeniami [pacjenta]."

  • Magazyn Stomatologiczny, nr 1 (224), styczeń 2011
    "Budowanie lojalności klienta stomatologicznego."

 

 

 

 

E-DENTICO

 

 

 

  • E-Dentico. Kwartalnik stomatologa praktyka. Polish-English Journal for Dentists, nr 2 (26)/2010, s. 172-178
    "Trudny pacjent w gabinecie dentystycznym." fragment TUTAJ ->

 

 

 

 

TPS - Twój Przegląd Stomatologiczny

 

 

  • Twój Przegląd Stomatologiczny, numer 7-8/2011
    "Trudny pacjent opiniotwórczy - siła przekazu internetu." pobierz ->

  • Twój Przegląd Stomatologiczny, numer 6/2011
    "Słów kilka o marketingu i zarządzaniu." pobierz ->

  • Twój Przegląd Stomatologiczny, numer 5/2011
    "Zarządzanie i marketing w gabinecie stomatologicznym. Pracujmy dla siebie i dla klienta." pobierz ->

 

 

 

 

Medical Tribune

 

 

  • Medical Tribune Stomatologia, 14 kwietnia, nr 6/2010
    "Najtańszy sposób na poprawę wizerunku." pobierz ->

  • Medical Tribune Stomatologia, 12 maja, nr 8/2010
    "Sztuka motywacji. Czy zastanawialiście sie kiedyś, dlaczego personel gabinetu nie pracuje tak, jak chcecie?" pobierz ->

  • Medical Tribune Stomatologia, 23 czerwca, nr 11/2010
    "Młodzież pamięta nasze wpadki jak nikt. Dorastanie nastolatków to okres trudny również dla dentystów." pobierz ->

  • Medical Tribune Farmacja, 11 sierpnia, nr 13/2010
    "Zarządzanie próbkami też jest sztuką." pobierz ->

  • Medical Tribune Farmacja, 8 września, nr 14/2010
    "Rodzic z dzieckiem - klient najwyższej uwagi." pobierz ->

  • Medical Tribune Farmacja, 22 września, nr 15/2010
    "Uprzywilejowani wchodzą bez kolejki?" pobierz ->

 

 

 

 

Asysyta Dentystyczna

 

 

  • Wywiad z dr Magdaleną Szumską
    "Teoria w praktyce. Praca w gabinecie stomatologicznym od kuchni." pobierz ->

  • Asysta Dentystyczna, nr 2/2011
    "Trudny pacjent w gabinecie. Prezentacja mechanizmów obronnych." pobierz ->

  • Asysta Dentystyczna, nr 2/2011
    "Zadbaj o komfort pacjenta." pobierz ->

  • Asysta Dentystyczna, nr 1/2011
    "Opieka asystentki i higienistki warta miliony. O wartości asystentek." pobierz ->

 

 

 

 

Nowoczesny Technik Dentystyczny

 

 

  • Nowoczesny Technik Dentystyczny, nr 6/2010, s. 70-74
    "Asertywność we współpracy technika dentystycznego z lekarzem."

 

 

 

 

Stomatologia Współczesna

 

 

  • Stomatologia Współczesna, nr 3, Maj-Czerwiec, 2010, s. 16-19
    "Dobry lub zły lekarz dentysta. Konfrontacja opinii lekarzy dentystów z opinią pacjentów. Doniesienie wstępne." pobierz ->

  • Stomatologia Współczesna, nr 5, Wrzesień-Październik, 2010, s. 40-43
    "Zarządzanie w klinice i przychodni."

 

 

 

 

 

Inne publikacje

 

 

  • IV Ogólnopolska Konferencja Edukacyjna, Andrzejki Dermatologiczne 2010, Wykłady i prezentacje, s. 59-62
    "Trudny pacjent w gabinecie dermatologicznym."

  • Dermatologia Praktyczna Nr 6 (11) 2010, tom II, s. 72-76.
    "Trudny pacjent w gabinecie dermatologicznym. Difficult patient in the dermatologist's surgery."

  • Katalog targowy DENTAMED, streszczenia wykładu (w języku polskim i angielskim), s. 20-22.
    "Trudny pacjent w gabinecie stomatologicznym."

  • "Sprawne zarządzanie zakładem opieki zdrowotnej" pod Redakcją M.D. Głowackiej i J. Galickiego, Wyd. Polskie Towarzystwo Nauk o Zdrowiu, Poznań 2010, s. 177-183.
    "Komunikacja z pacjentem ZOZ. Trudny pacjent internistyczny, ginekologiczny, dermatologiczny i stomatologiczny."

 

extras
/next

       

 

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.