SZPITALE, KLINIKI, PRZYCHODNIE I GABINETY
OD 22 LAT W MEDYCYNIE

DORADZTWO OPARTE NA WYNIKACH FINANSOWYCH
RENTOWNOŚĆ PLACÓWEK MEDYCZNYCH, DOBÓR PERSONELU

AUDYT Z ODPOWIEDZIALNYM WDROŻENIEM ZMIAN
DORADZTWO DLA WŁAŚCICIELI GABINETÓW

PRECYZJA, ELASTYCZNOŚĆ, SKUTECZNOŚĆ = ZYSKI

ORTODONCJA I STOMATOLOGIA
NIGDY WCZEŚNIEJ
NIE BYŁY TAK DOBRZE ZARZĄDZANE

Precyzja, elastyczność, skuteczność = POWODZENIE

ROZWIJAMY MEDYCYNĘ PRAWOLUBNIE
I FINANSOWO SKUTECZNIE

Lekarze, małe gabinety, centra medyczne, kliniki i szpitale

WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

EKONOMIA, ZARZĄDZANIE I KIEROWANIE LUDŹMI, MARKETING,
WYNIK FINANSOWY, LOJALNOŚĆ KLIENTÓW

Przykład doradztwa

Dzięki współpracy długoterminowej mogą Państwo efektywnie i skutecznie realizować wypracowany wspólnie plan naprawczy – krok po kroku, przy naszej niesłabnącej POMOCY.

 

Co się wtedy dzieje?

Często niewiedzą Państwo czego DOKŁADNIE potrzebują.
Jest rzeczą NATURALNĄ, że Państwo mogą się nie zgodzić na proponowane przez nas zmiany lub ich zakres. Jeden z naszych Klientów, lider w swojej branży, pracujący w sektorze produkcyjnym, podczas trwania umowy rocznej otrzymał DOKŁADNIE to, czego POTRZEBOWAŁ, choć nie wszystko, co otrzymał, miał uświadomione i wcześniej sprecyzowane.

Oto, co zrealizowaliśmy (zaznaczenie czarnym drukiem – takie potrzeby zostały wstępnie zdiagnozowane, zaznaczenie kolorowym drukiem – takie  potrzeby zostały zdiagnozowane i zaspokojone w trakcie trwania współpracy):

  • legalizacja wynagrodzeń (przekształcenie wynagrodzeń wszystkich pracowników produkcyjnych i administracyjnych w system, bezbolesna likwidacja nieoficjalnych składników wynagrodzeń);
  • stworzenie i wprowadzenie systemu motywacyjnego w połączeniu z systemem wynagrodzeń;
  • realizacja pakietu socjalnego (paczki, prezenty, nagrody, wydarzenia dla pracowników i klientów);
  • zapisanie struktury organizacyjnej i jej zmiana na bardziej funkcjonalną;
  • sprecyzowanie i zapisanie zakresu obowiązków kluczowych pracowników;
  • podział obowiązków właścicieli;
  • poprawa wizerunku właścicieli i ich biur;
  • rekrutacja na wybrane stanowiska;
  • przesunięcia kadrowe;
  • wdrożenia pracowników;
  • szkolenia i coachingi pracowników (w tym sekretariatu, działu handlowego i kierownictwa);
  • zatrzymanie pracowników przed masowymi zwolnieniami;
  • poprawa funkcjonowania sekretariatu;
  • zaprojektowanie drogi przepływu informacji;
  • zmiana cennika firmy;
  • zbudowanie systemu lojalnościowego dla klientów;
  • poprawa organizacji pracy w Dziale Produkcji;
  • poprawa gospodarki magazynowej;
  • zmiana polityki zaopatrzeniowej;
  • zbudowanie założeń funkcjonowania sieci odbiorców;
  • regionalizacja opieki handlowców nad klientami...
    ...czyli wszystko, czego NAPRAWDĘ Klient POTRZEBOWAŁ

extras
/next

              

 

Odwiedź

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.