UWAŻNOŚĆ I OSTROŚĆ W SPOJRZENIU

PRZYGOTOWANIE I WDRAŻANIE Z DBAŁOŚCIĄ O KAŻDY SZCZEGÓŁ

SZPITALE, KLINIKI, PRZYCHODNIE I GABINETY
OD 19 LAT W MEDYCYNIE

DORADZTWO OPARTE NA WYNIKACH FINANSOWYCH
RENTOWNOŚĆ PLACÓWEK MEDYCZNYCH, DOBÓR PERSONELU

AUDYTY, DORADZTWO I WDROŻENIA
W GABINETACH I KLINIKACH

PRECYZJA, ELASTYCZNOŚĆ, SKUTECZNOŚĆ = POWODZENIE ORGANIZACJI

CZAS NA ZMIANĘ
SZYBKOŚĆ W OSIĄGANIU REZULTATÓW

MEDYCYNA, PRAWO, USŁUGI I PRODUKTY LUKSUSOWE

ORTODONCJA I STOMATOLOGIA
NIGDY WCZEŚNIEJ
NIE BYŁY TAK DOBRZE ZARZĄDZANE

Precyzja, elastyczność, skuteczność = POWODZENIE

ROZWIJAMY MEDYCYNĘ PRAWOLUBNIE
I SKUTECZNIE FINANSOWO

Lekarze, małe gabinety, centra medyczne, kliniki i szpitale

POLSKA TO MAŁE MIEJSCOWOŚCI I DUŻE AGLOMERACJE

JESTEŚMY WSZĘDZIE, GDZIE SĄ PACJENCI, GDZIE JESTEŚ TY

Lekarze dentyści

Stomatologia – skrojone na miarę doradztwo dla dentysty, gabinetu, kliniki

Doradztwo dla lekarzy dentystów – kiedy?

OTWIERANIE własnego gabinetu, centrum.

PRZENOSZENIE lokalizacji, otwieranie FILII.

ODNAWIANIE pozycji rynkowej. KONKURENCYJNOŚĆ.

Zwiększanie LICZBY pacjentów.

Podnoszenie JAKOŚCI usług, PROFESJONALIZACJA GABINETU.

Rozwijanie ZESPOŁU poprzez: nowych członków – lekarzy, asystentki, higienistki i recepcjonistki, ZWIĘKSZANIE liczby lekarzy, wprowadzanie NOWYCH DZIEDZIN stomatologii.

Audyt w stomatologii – skrojone na miarę dentysty, gabinetu, kliniki

Zapraszam do najszerszej i pełnej formy współpracy: od analizy stanu obecnego po zmianę i jej wdrożenie. Wszystko w celu poprawienia jakości pracy gabinetu i kliniki, zwiększenia wyników ekonomicznych i dynamizacji aktywności pacjentów jako klientów.

Autorska tematyka doradztwa:

  1. Audyt zarządczy.
  2. Audyt marketingowy i wizerunkowy.
  3. Pacjent w zespole gabinetów: od informacji w Internecie, przez kontakt z recepcją, leczenie, płatności i polecanie gabinetu, aż po zyskowność i lojalność.
  4. Profesjonalny Tajemniczy Klient z wdrożeniem usprawnień.
  5. Budowanie wizerunku wraz z obsługą internetową.
  6. Profesjonalizacja usług. Podnoszenie jakości pracy.
  7. Rekrutacja, selekcja i wdrożenie nowej kadry.
  8. Organizacja pracy – ekonomia korzyści.
  9. Podnoszenie wskaźników ekonomicznych – rentowność, zyskowność, wyższy udział w rynku.
  10. Plasowanie gabinetu stomatologicznego na pozycji lidera rynkowego / w peletonie / unowocześnianie gabinetu.

Menedżer do wynajęcia

Jeśli nie mają Państwo czasu czy chęci, aby samodzielnie wdrażać zmiany, nadzorować pracowników czy zmieniać sposób obsługi pacjentów, mogą Państwo skorzystać z usługi menedżer do wynajęcia. Ja lub członkowie mojego zespołu, w zależności od problematyki / celów do osiągnięcia, przeprowadzimy Państwa przez etap wdrożeń, który trwa zwykle kilka miesięcy.

Indywidualne (zamknięte) szkolenia dla gabinetów i klinik

Szkolenia są podstawową formą doskonalenia wiedzy zarządzających, właścicieli i personelu.

Proponuję Państwu następujące tematy, które można zrealizować jako szkolenia zamknięte w mniejszych i większych grupach, na terenie Państwa gabinetu lub kliniki czy też w innym, wskazanym miejscu.

Autorska przykładowa tematyka szkoleń:

  1. Profesjonalna recepcja w gabinecie, + poziom zaawansowany.
  2. Trudny pacjent stomatologiczny (wersja dla lekarzy, wersja dla asystentek i recepcjonistek).
  3. Budowanie wizerunku gabinetu PLUS audyt.
  4. Gabinet – skuteczne działanie biznesowe.
  5. Podnoszenie jakości obsługi pacjenta.
  6. Zarządzanie i marketing w gabinecie, + poziom zaawansowany.
  7. Skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce.
  8. Promocja sprzedaży w gabinecie stomatologicznym.
  9. Doskonały dialog lekarza z pacjentem.
  10. Budowanie długofalowego zadowolenia i lojalności pacjentów.
  11. Inne, przygotowane na miarę.

extras
/next

       

 

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.