UWAŻNOŚĆ I OSTROŚĆ W SPOJRZENIU

PRZYGOTOWANIE I WDRAŻANIE Z DBAŁOŚCIĄ O KAŻDY SZCZEGÓŁ

SZPITALE, KLINIKI, PRZYCHODNIE I GABINETY
OD 19 LAT W MEDYCYNIE

DORADZTWO OPARTE NA WYNIKACH FINANSOWYCH
RENTOWNOŚĆ PLACÓWEK MEDYCZNYCH, DOBÓR PERSONELU

AUDYTY, DORADZTWO I WDROŻENIA
W GABINETACH I KLINIKACH

PRECYZJA, ELASTYCZNOŚĆ, SKUTECZNOŚĆ = POWODZENIE ORGANIZACJI

CZAS NA ZMIANĘ
SZYBKOŚĆ W OSIĄGANIU REZULTATÓW

MEDYCYNA, PRAWO, USŁUGI I PRODUKTY LUKSUSOWE

ORTODONCJA I STOMATOLOGIA
NIGDY WCZEŚNIEJ
NIE BYŁY TAK DOBRZE ZARZĄDZANE

Precyzja, elastyczność, skuteczność = POWODZENIE

ROZWIJAMY MEDYCYNĘ PRAWOLUBNIE
I SKUTECZNIE FINANSOWO

Lekarze, małe gabinety, centra medyczne, kliniki i szpitale

POLSKA TO MAŁE MIEJSCOWOŚCI I DUŻE AGLOMERACJE

JESTEŚMY WSZĘDZIE, GDZIE SĄ PACJENCI, GDZIE JESTEŚ TY

Średnie i duże przedsiębiorstwa

Dla kogo doradztwo?

Przedsiębiorstwa, które nie są w stanie zaspokoić swoich potrzeb drogą zmian wewnętrznych, potrzebują świeżości szkoleń, innowacyjnych rozwiązań, kontroli zewnętrznej i systemów certyfikacji.

Co realizujemy:

W przypadku dużych przedsiębiorstw:

  • przesunięcia poziome i pionowe (m.in. rotacja stanowisk pracy, awanse i degradacje)
  • Assessment Center i systemy certyfikujące umiejętności
  • szkolenie prezenterów, coachów i trenerów wewnętrznych
  • systemy kontroli jakości pracy niemierzalnej
  • nadzór menedżerski nad przedsiębiorstwami dedykowanymi wymagającemu odbiorcy
  • projektowanie systemów lojalnościowych

W przypadku średnich przedsiębiorstw:

  • rekrutacja
  • systemy motywacyjne
  • systemy wynagrodzeń
  • systemy ocen (projektowanie i wdrażanie, pilotaż i dwie pierwsze realizacje wraz z coachingiem oceniającym)
  • projektowanie struktur organizacyjnych
  • opisy stanowisk pracy
  • programy socjalne dla pracowników
  • legalizacja wynagrodzeń
  • zarządzanie zmianą
  • systemy certyfikacji wewnętrznej, sieci dystrybucji, punktów sprzedaży
  • strategie marketingowe
  • coaching
  • konsulting
  • szkolenia „miękkie” (nt. umiejętności) i szkolenia „twarde” (nt. wiedzy produktowej)
  • prezentacje w imieniu Klienta podczas konferencji i spotkań branżowych

extras
/next

       

 

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.